Terrapija 2.0: Glasaj za Zemlju! - studenti novim idejama i jasnim porukama pozivaju na akciju
Nakon prošlogodišnje prve faze edukativno-informativne kampanje terrapija temeljene na 30 pojmova prvog hrvatskog digitalnog Klimatskog rječnika, udruga Terra Hub nastavila je suradnju sa studentima Medijskog dizajna Sveučilišta Sjever. U sklopu terrapije 2.0, ovogodišnji zadatak za studente je osmisliti fiktivnu lokalnu političku kampanju u ne tako dalekoj 2030. godini, a ključna tema je ekologija. Naime, zadatak je baziran na scenarijima moguće izmijenjene stvarnosti zbog djelovanja klimatskih promjena, a studentske ideje trebale bi vizualno prikazati promjene prema otpornijoj i zdravijoj budućnosti na šest gorućih tema: smanjivanje bacanja hrane, zaštita šuma, distribuirane solarne elektrane, zeleni odnosno hladni krovovi, biciklistička infrastruktura i dijeljenje vozila ili carpooling.
Na dvodnevnoj radionici pod mentorstvom dizajnera Karla Kazinotija i Miše Komende, studenti Medijskog dizajna Sveučilišta Sjever surađivali su sa studentima geofizike odnosno meteorologije s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta te sa studentima inženjerstva okoliša Geotehničkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.