Pobjednik kampanje terrapije 2.0 „Glasaj za Zemlju!“ je KULER: kvartovsko rješenje koje doprinosi smanjenju bacanja hrane
Povodom obilježavanja Dana planeta Zemlje, na Sveučilištu Sjever otvorena je izložba radova i proglašeni su pobjednici kampanje terrapija 2.0. u kojoj su studenti Medijskog dizajna predstavili način na koji će zastupati svoju ideju u fiktivnoj političkoj kampanji na teme: smanjivanje bacanja hrane, zaštita šuma, distribuirane solarne elektrane, hladni krovovi, biciklistička infrastruktura i dijeljenje vozila ili carpooling.
Prema odluci stručnog žirija, najbolji od ukupno šest timova studenata Medijskog dizajna je tim PRV1º sa svojim rješenjem za smanjivanje bacanja hrane, KULER. Radi se o kvartovskom objektu u obliku kioska-hladnjaka, sa solarnim panelima, komposterima i modernom digitalnom tehnologijom, koji potiče lokalne trgovine i građane na donošenje i odnošenje viška hrane kako bi se izbjeglo njeno bacanje.