Odsjek za glazbu i medije sudjelovao na STOO4 - Trećoj međunarodnoj znanstvenoj i umjetničkoj konferenciji Učiteljskog fakulteta u Zagrebu
Odsjek za glazbu i medije Sveučilišta Sjever sudjelovao je na STOO4 - Trećoj međunarodnoj znanstvenoj i umjetničkoj konferenciji Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti pod nazivom “Odgoj i obrazovanje (danas za) sutra: premošćivanje jaza između učionice i realnosti”.
Odsjek je predstavljen zajedničkim radom više predavačice Diane Atanasov Piljek s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i pročelnika Odsjeka za glazbu i medije doc. mr. art. Ivana Batoša s temom "Nastava sviranja (danas za) sutra". Diana Atanasov Piljek prošle je akademske godine bila angažirana kao vanjska suradnica na kolegiju Metodika glazbene nastave s praksom na prijediplomskom sveučilišnom studiju Glazba i mediji, te je u suradnji s pročelnikom Batošem potaknula istraživanje u kojem su sudjelovali studenti prve i druge godine našeg studija.
U radu se govori o mogućnostima intervencija u nastavni sadržaj nastave instrumenta, u ovom slučaju klavira, i u manjem postotku njegove zamjene ne-klasičnom glazbenom literaturom - žanrom prema kojem student ima preferencije. Time se ujedinjuju interaktivne metode učenja, korištenje glazbene tehnologije kao alata za praktičnu podršku, individualizirani pristupi svakom učeniku te integracija različitih glazbenih stilova i tehnika te potiču kreativni i sveobuhvatni pristupi glazbenom obrazovanju. Mješovitom metodom istraživanja koja uključuje kvantitativno istraživanje anketnim upitnikom s pitanjima otvorenoga tipa i pitanja s mogućim odgovorima Likertovom skalom u pet razina i studijom slučaja, studenti studija Glazba i mediji Sveučilišta Sjever u Varaždinu i Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu potvrdili su glavnu hipotezu da se nastavni sadržaj nastave sviranja treba modificirati i uz klasičnu glazbenu literaturu individualizirati njegov manji dio kako bi se približio učenicima/studentima, postao upotrebljiv u njihovom svakodnevnom životu/ slobodnom vremenu, a to bi rezultiralo i boljom vještinom sviranja i razvojem muzikalnoga glazbenog izričaja-interpretacije koji proizlazi iz emocionalnoga aspekta doživljaja glazbe i time motivira polaznike za vježbanjem, a da se pritom ne zapostavi klasična glazbena literatura koja je temelj cijeloga izričaja.
Istraživanje će sljedeće godine biti objavljeno u Zborniku cjelovitih radova s međunarodnom recenzijom.