Novi ciklus suradnje Sveučilišta Sjever i Podravke - studenti ponovno pred stvarnim poslovnim izazovima
Nakon iznimno uspješne prošlogodišnje suradnje Sveučilišta Sjever i Podravke, koja je rezultirala originalnim studentskim projektima i nagradnim fondom od gotovo 7.000 eura za najuspješnije timove, započeo je novi ciklus zajedničkog rada u kojem studenti ponovno imaju priliku dokazati svoju kreativnost, znanje i sposobnost rješavanja stvarnih poslovnih izazova.
U srijedu, 22. listopada 2025., u Sveučilišnom centru Koprivnica održan je prvi brief studenata – uvodni susret u kojem su marketinški stručnjaci Podravke studentima predstavili zadatke i brend na kojem će raditi tijekom semestra. Uz to, predstavnice odjela ljudskih resursa Podravke studentima su približile mogućnosti profesionalnog razvoja i zapošljavanja nakon završetka studija, čime je dodatno naglašena praktična dimenzija ove suradnje.
Ovakva povezanost Sveučilišta Sjever i Podravke predstavlja primjer izvrsne sinergije akademske zajednice i gospodarstva. Studentima omogućuje stjecanje vrijednog iskustva, rada u interdisciplinarnim timovima i upoznavanje s profesionalnim procesima u jednoj od najuspješnijih hrvatskih prehrambenih kompanija.
Podsjetimo, prošlogodišnji ciklus suradnje rezultirao je nizom kreativnih i inovativnih rješenja za poznate Podravkine brendove poput O’Planta, Fini-Mini Noodlesa, Lino Lade i Kikiriki maslaca by Lino Lada. Studenti su, uz mentorsku podršku profesora i smjernice stručnjaka iz Podravke, razvijali marketinške strategije, izrađivali digitalne sadržaje i istraživali tržište, a njihovi su radovi predstavljeni pred Upravom Podravke, na čelu s predsjednicom gđom Martinom Dalić.
Podravka i Sveučilište Sjever tako ponovno dokazuju da su spoj znanja, kreativnosti i poslovne stvarnosti ključ za obrazovanje budućih stručnjaka koji su spremni preuzeti izazove tržišta. Novi ciklus suradnje tek je započeo, a kulminirat će krajem akademske godine kada će student imati priliku predstaviti svoja rješenja Upravi Podravke. Ovo je prilika čiju važnost prepoznaju studenti, a koji su već pokazali entuzijazam i ambiciju — uzbuđeni što imaju priliku svoje ideje pretvoriti u stvarne projekte koji će možda zaživjeti u Podravkinim kampanjama.