Podravka prepoznala studentski potencijal – predstavljeni radovi studenata Sveučilišta Sjever

Sveučilište Sjever i Podravka – spoj znanja, kreativnosti i poslovne stvarnosti

U poslovnom sjedištu Podravke u Koprivnici, u utorak 3. lipnja 2025. godine održano je završno predstavljanje studentskih radova nastalih kroz suradnju Sveučilišta Sjever i Podravke. Riječ je o projektima kojima su studenti rješavali stvarne poslovne izazove poznatih Podravkinih brendova, uz mentorstvo profesora Sveučilišta Sjever i smjernice stručnjaka iz Podravke.

Najbolji radovi prezentirani su pred Upravom Podravke, na čelu s predsjednicom Uprave gđom. Martinom Dalić, a najuspješniji timovi nagrađeni su s ukupnim iznosom od gotovo 7.000 eura. Time je dodatno naglašena vrijednost i značaj ovakvog oblika suradnje koji studentima omogućuje praktično iskustvo, a kompaniji pruža svježe i inovativne ideje.

Studenti prijediplomskih i diplomskih studija Poslovanja i menadžmenta, Komunikologije, medija i novinarstva, Medijskog dizajna, Multimedije te Prehrambene tehnologije radili su na razvoju marketinških strategija, istraživanjima tržišta, osmišljavanju digitalnih, foto i video sadržaja te kreiranju kreativnih rješenja za promociju brendova O’Plant, Fini-Mini Noodles, Lino Lada i Kikiriki maslac by Lino Lada.

Suradnja s gospodarstvom jedna je od strateških prednosti Sveučilišta Sjever, a ovakav oblik povezivanja s Podravkom studentima pruža neprocjenjivo iskustvo rada na stvarnim poslovnim izazovima. Time ne samo da razvijaju konkretne vještine i kompetencije, već i grade temelje za svoje buduće karijere“, izjavio je prof. dr. sc. Mario Tomiša, prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica.

Suradnju je komentirala i Sanja Garaj Miloš, direktorica Korporativnog marketinga Podravke: „Podravka je uvijek bila posvećena podršci mladima i njihovom profesionalnom razvoju. Kroz ovaj projekt, studentima smo omogućili da iz prve ruke dožive dinamiku rada u velikoj kompaniji, steknu iskustvo u različitim marketinškim disciplinama i, najvažnije, daju svoj doprinos stvaranju novih marketinških i kreativnih rješenja. Ovakva suradnja izuzetno je vrijedna jer spaja akademsko znanje i praksu – a upravo tu nastaju ideje koje često postaju temelj za buduće projekte.“

Projekt izrade studentskih radova za Podravkine brendove rezultat je suradnje koju su Podravka i Sveučilište Sjever dogovorili 2023., s ciljem da studentima omoguće stjecanje praktičnih vještina kroz rad na konkretnim poslovnim izazovima.

Sveučilište Sjever ovim putem zahvaljuje Podravki na izvrsnoj suradnji i iskazanoj podršci u obrazovanju novih generacija stručnjaka, potvrđujući kako kvalitetno visoko obrazovanje mora biti povezano s potrebama tržišta rada i konkretnim izazovima iz prakse.

Galerija