Mario Aunedi Medek, direktor agencije Val grupa (Media Val), gostovao na Sveučilištu Sjever
Mario Aunedi Medek, partner i direktor u agenciji Val grupa (Media Val), bio je gost tribine pod nazivom "Odnosi s javnošću, brending i komunikacija u doba ChatGTP-a" na Sveučilištu Sjever. Tribina je održana u četvrtak, 20. travnja 2023. godine, u dvorani A01 Sveučilišnog centra Koprivnica, na kolegiju Upravljanje kreativnim industrijama, na diplomskom studiju Komunikologija, mediji i novinarstvo. S gostom je razgovarala dr.sc. Ivona Čulo.
"Najveća i najvažnija investica u životu je investicija u znanje i zato se treba educirati cijeli žvot", poručio je Mario Aunedi Medek studentima Sveučilišta Sjever koji su se na tribini okupili u vrlo velikom broju.
Osim toga, ispričao je studentima detalje o svojoj karijeri, poduzetničkim počecima kada je u 20-tim godinama samo nakon 2 godine iskustva s kolegama otvorio agenciju Media Val. Danas agencija broj više od 40 zaposlenika, mogu se podičiti brojnim međunarodnim i domaćim nagradama, a nedavno su proslavili i 20 godina rada, izdavši knjigu "Što se krije ispod vala?". Govorio je i o industriji odnosa s javnošću, njezinoj društvenog odgovornosti te ulozi u kreiranju društvene stvarnosti; izazovima digitalizacije i umjetne inteligencije koju u svojoj agenciji već koristi za neke jednostavnije zadatke.
"Ne bojimo se umjetne inteligencije; čovjekovu kreativnost nitko ne može zamijeniti", istaknuo je Medek koji najviše agencijskog iskustva ima u korporativnom sektoru radeći s velikim međunarodnim tvrtkama, ali i javnom sektoru s naglaskom na projekte financirane od strane Europske unije, Svjetske banke i drugih međunarodnih financijskih institucija. Njegova agencija svoje usluge danas pruža i poslodavačkim udrugama te tijelima javne vlasti na državnoj i regionalnoj i lokalnoj razini. Protekle tri godine transformirala se iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija: Jedinice u području upravljanja brendom i digitalnom komunikacijom, Produkta u području iskustvenog marketinga, Alpheusa u području javnih poslova te Val grupe za komunikacijski menadžment.
Nakon inspirativnog razgovora uslijedila su brojna pitanja studenata i zainteresirane publike.