Gostujuće predavanje Tine Fras
Tina Fras, producentica reklama, održala je gostujuće predavanje na temu "Producent u svijetu reklama" u srijedu 11. svibnja 2016. godine u 16.30 sati u Sveučilišnom centru Koprivnica, u predavaonici A01.
Prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica, izv.prof.dr.sc. Mario Tomiša, pozdravio je sve nazočne te predstavio gostujućeg predavača.
Tina Fras specijalizirala se za marketing na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, nakon čega se zapošljava u Coca-Cola Company kao pripravnik u marketingu. Poslije toga, njen fokus seli se u medijsku industriju gdje postaje odgovorna za kino oglašavanje i posebne prodajne kanale multiplex kina Kolosej u Ljubljani. Godine 2003. počinje raditi kao producent u produkcijskoj kući Propeler u Ljubljani, a 2005. godine seli se u Zagreb i osniva produkcijsku kuću Komakino. Komakino je danas poznato kao Paktmedia, regionalna producentska kuća specijalizirana za usluge vrhunske produkcije reklama, filmova i ostalih TV sadržaja. Tina Fras jedan je od osnivača i bivši predsjednik međunarodnog festivala kreativnog komuniciranja Magdalena. Od 2016. godine radi kao samostalni producent.
Pred prepunom dvoranom znatiželjnih studenata, Tina Fras je u izlaganju pregledno analizirala proces produkcije reklama (proizvodnja reklama, uloga i karakteristike producenta reklame te primjeri iz prakse), kako bi time inspirirala i motivirala studente da se nakon završetka studija bave navedenim područjem.
"Svaki producent reklame uz osnovno znanje iz područja marketinga i produkcije treba posjedovati i specifičan niz karakteristika. Želja za izazovima i novim saznanjima neke su od karakteristika koje svaki producent mora imati," istaknula je Fras na samom početku predavanja.
Osvrnuvši se na sam proces produkcije reklame, Fras je napomenula "kako je proizvodnja jedne ozbiljne reklame specifičan i kompleksan proces koji često zahtjeva angažiranje čitavih timova kreativnih ljudi te određeni broj statista i glumaca. Sam proces nastanka reklame dijeli se u 3 faze. Prva faza je priprema ili "pre-production" koja je ujedno najvažnija i vremenski najduža, druga faza podrazumijeva snimanje seta te post-produkcija koja završava finalizacijom materijala koji se snimao."
U završnom djelu predavanja, Tina Fras je studentima pokazala i nekoliko kreativnih reklama koje su bile snimane za domaće i strane klijente te spremno odgovarala na brojne znatiželjne upite studenata.