Održana stručna radionica „Dizajniranje učenja: Kako oblikovati učinkovite ishode u visokom obrazovanju“

U Sveučilišnom centru Varaždin u srijedu, 26. studenoga 2025., održana je stručna radionica „Dizajniranje učenja: Kako oblikovati učinkovite ishode u visokom obrazovanju“, koju je vodila izv. prof. dr. sc. Adrijana Višnjić-Jevtić s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Radionica je bila usmjerena na glavne elemente suvremenog kurikularnog dizajna, s posebnim naglaskom na formuliranje jasnih, preciznih i mjerljivih ishoda učenja. U uvodnom dijelu istaknuta je važnost usklađivanja nastavnih aktivnosti i metoda vrednovanja s predviđenim ishodima učenja, kao i razlikovanje između nastavnih ciljeva i ishoda učenja.

Poseban naglasak stavljen je na Bloomovu taksonomiju kao koristan okvir za izradu kvalitetnih ishoda, pri čemu je izv. prof. dr. sc. Višnjić-Jevtić pojasnila kako različite razine kognitivnih procesa – od pamćenja i razumijevanja pa sve do analize, evaluacije i stvaranja – mogu pomoći nastavnicima u jasnijem strukturiranju očekivanja od studenata.

Sudionici su kroz praktične aktivnosti analizirali primjere ishoda učenja, prepoznavali njihovu kognitivnu razinu te predlagali poboljšane formulacije. Završni dio radionice uključivao je raspravu i pitanja sudionika, što je dodatno potaknulo razmjenu iskustava i stručnih mišljenja.

Ovakve edukacije doprinose kontinuiranom unapređivanju kvalitete nastave na Sveučilištu Sjever, potičući razvoj suvremenih nastavnih praksi i jačanje kompetencija nastavnika u području visokog obrazovanja.

Galerija