Dario Marčac studentima otkrio tajne uspješnih kampanja na TikToku

Zanimalo me što ljude privlači na TikTok i tako je počeo moj put 2019. godine na toj društvenoj mreži koju, priznajem, u počecima nisam niti volio niti razumio“, otkrio je na početku svojega gostovanja u Sveučilišnom centru Varaždin začetnik TikTok marketinga u regiji i osnivač agencije Crew Media Dario Marčac.

Tijekom predavanja pod nazivom „Od nule do Crew-a - kako izgraditi put koji ne postoji“ studente je upoznao sa svojim TikTok počecima; od prvog videa, ciljeva koje je sam sebi zadavao o broju pratitelja i objavljenih videa do pozicioniranja TikToka kao poslovne platforme. „Brandovi nisu tada bili još spremni za TikTok kao formu za predstavljanje javnosti. Otvaranjem LinkedIn profila počeo sam pisati o TikToku kako doći do lajkova, komentara i ostvariti komunikaciju s kupcima i tada su se počeli javljati zainteresirani brendovi za suradnju“, naglasio je, dajući primjere svojih prvih klijenata i kampanja koje su bile i prodajne, ali i edukativne i zabavne.

Radili smo po 15 do 18 sati sedam dana u tjednu kako bismo ostvarili rast i prepoznatljivost. Pitao sam se tada gdje je balans između posla i privatnog života i zaključio da ga nema. Jednom prevagne jedno, drugi put drugo i treba sam odlučiti u trenu što je važnije. Radili smo i oformili Crew brend, povećavali svoj tim, educirali content creatore, pa rebrendirali vlastiti brend. Gledajući unatrag, nama je vrijeme pandemije zapravo pomoglo, jer je okrenulo cijelu priču i otvorilo nove oblike promoviranja brandova“, istaknuo je Marčac predstavljajući i aktualne trendove u TikTok marketingu i kampanje na kojima je radio njegov tim. „TikTok će kroz nekoliko godina biti mjesto kupovine i na to se trebamo pripremiti. Pred nama je i izazovno vrijeme uz UI, jer i to mijenja našu industriju. UI influenseri-avatari zamijeniti će veći broj ljudi“, poručio je Marčac uz poticanje studenata da budu kreativni i spremni pratiti trendove u strukama koje su izabrali za svoj životni put.

Predavanje je organizirao Odjel za odnose s javnostima u sklopu kolegija Odnosi s javnostima i Internet čiji je nositelj izv. prof. dr. sc. Darijo Čerepinko, a nazočili su mu uz OJ studente i studenti Poslovne ekonomije, te diplomskog studija Multimedije, kao i nastavnici tih odjela, te pročelnica Odjela za odnose s javnostima prof. dr. sc. Iva Rosanda Žigo.

  • Kategorija: oj