Suradnja s koprivničkom tvrtkom Komunalac d.o.o rezultirala invotivnim rješenjima i idejama studenata

Sveučilište Sjever u svom obrazovnom procesu veliki naglasak stavlja na praktični dio nastave, a osobito na mogućnost stjecanja iskustva u privredi još za vrijeme studiranja. Primjer toga je i suradnja s koprivničkim Gradskim komunalnim poduzećem Komunalac.

Studenti 2. i 3. godine Odjela za prehrambenu tehnologiju i Odjseka za poslovanja i menadžmenta, Odjela za ekonomiju u okviru kolegija iz poduzetništva, marketinga i promocije imali su priliku na stvarnim primjerima iz prakse rješavati izabrani projektni zadatak, a njihova rješenja su vrednovana od strane povjerenstva u sastavu predstavnika Komunalca i Sveučilišta Sjever.

U projektu je sudjelovalo 129 studenata podijeljenih u 34 tima gdje su pod mentorstvom dr. sc. Ane Mulović Trgovac, više predavačice Sveučilišta Sjever kroz svoje projektne zadatke pronalazili nova idejna rješenja za pojedine sastavnice Komunalca, a one najbolje je Komunalac nagradio vrijednim poklonima.

Dodjela nagrada održana je 31. siječnja 2024. godine u Sveučilišnom centru Koprivnica na kojoj su nazočili prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica prof. dr. sc. Mario Tomiša, predsjednica Uprave Komunalca Nataša Tetec, članovi Uprave Dubravka Horvat i Goran Međurečan sa suradnicima te pročelnici i profesori Sveučilišta Sjever.

Ispred Sveučilišta Sjever povjerenstvo su činili pročelnik Odjela za ekonomiju prof. dr. sc. Ante Rončević, pročelnika Odjela za prehrambenu tehnologiju izv. prof. dr. sc. Bojan Šarkanj, pročelnik Odsjeka za poslovanje i menadžment doc. dr. sc. Mirko Smoljić te dr. sc. Ana Mulović Trgovac, viša predavačica, dok su ispred Komunalca bili predsjednica Uprave Nataša Tetec, članica Uprave Dubravka Horvat, direktor sektora ljudskih potencijala, prava i općih poslova Matija Torma te direktorica marketinga i PR-a Petra Bijač.

Studentski timovi su izrađivali poslovne planove, marketing planove i planove integrirane marketinške komunikacije za brendove  Gradska tržnica Koprivnica i Smutek - domaći kutek, a neki čak i za krovni brend Komunalac. Razvoj novih proizvoda, kao što je sirup od koprive "Koprica", novi slogani, inovativne usluge, razvoj novog vizualnog identiteta, kao i novog podbrenda dječjih kašica „Kašek“ samo su neke od ideja koje su rezultat radova studenata.

Vjerujemo kako će neke od njih svoje ostvarenje doživjeti i u poslovanju Komunalca te time doprinijeti iskustvu naših studenata, a ujedno nastaviti suradnju Sveučilišta i Komunalca u budućem razdoblju.

Prilozi