Potpisan Sporazum o suradnji između Sveučilišta Sjever i Óbuda Sveučilišta iz Budimpešte

Rektor Sveučilišta Sjever, prof.dr.sc. Marin Milković, i rektor Óbuda Sveučilišta, prof.dr.sc. Levente Kovács, potpisali su u ponedjeljak, 23. siječnja 2023. godine, Sporazum o suradnji između Sveučilišta Sjever i Óbuda Sveučilišta iz Budimpešte.

Ujedno, tijekom dvodnevnog boravka, 23. i 24. siječnja 2023., predstavnici Óbuda Sveučilišta, rektor prof. dr. sc. Levente Kovács i prorektor prof.dr.sc. Imre Felde, održali su više radnih sastanaka s predstavnicima Sveučilišta Sjever. Sa Sveučilišta Sjever na sastancima su sudjelovali rektor prof.dr.sc. Marin Milković, prorektor prof.dr.sc. Damir Vusić, prorektorica prof.dr.sc. Anica Hunjet, izv.prof.dr.sc Krunoslav Hajdek, prof.dr.sc. Božo Smoljan te voditeljica odjela za EU fondove, razvojne projekte, suradnju s gospodarstvom i transfer tehnologija Marina Mak.

Na sastancima su postavljene osnovne smjernice buduće suradnje kojom će se nastojati sinergijskim djelovanjem ubrzati razvoj i podignuti kvaliteta znanstvene i obrazovne djelatnosti na oba sveučilišta. U skoroj budućnosti Sveučilište Sjever i Óbuda Sveučilište zajednički će se uključiti u programe Horizon Europe, European University Alliance i European Excellence Initiative. Preko Interreg programa Hrvatska-Mađarska nastojat će se uspostaviti prekogranična suradnja Sveučilišta Sjever s izdvojenim centrom Óbuda Sveučilišta u Kaposvaru na razvoju zelenih tehnologija. Također, nastavit će se suradnja u razvoju obrazovane djelatnosti razmjenom nastavnika i studenata te razvojem i uspostavom novih sveučilišnih programa do razine doktorskog studija, posebno u području naprednih tehnologija.

Poseban značaj posvetit će se zajedničkom organiziranju znanstvenih skupova te će Sveučilište Sjever, Óbuda Sveučilište i Sveučilište u Puli zajednički organizirati znanstveni skup - 21. science conference under the IEE associative – SISY (International Symposium on Intelligent Systems and Informatics) u kolovozu 2023. godine u Puli.

Galerija