Gostujuća predavanja stručnjaka digitalnog marketinga na Odjelu za ekonomiju

Na kolegiju Strategije digitalnog marketinga, na diplomskom studiju Poslovne ekonomije, smjer Digitalna ekonomija i inovacije, na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta Sjever jučer su održana dva izrazito zanimljiva i inspirativna online predavanja.

Najprije su, s početkom u 17 sati, Kristina Oćićek (Campaign Manager) i Dubravko Blaće (Analytics and CRO Team Lead) iz poznate hrvatske IT tvrtke Infobip održali predavanje pod nazivom “Karijere i kampanje u digitalnom marketingu - priča iz Infobipa”.

Kristina Oćićek u Infobitu radi gotovo 3 godine na poziciji Campaign Managera, a prije toga iskustvo je stjecala u Degordianu, kao PR i Marketing Manager. Dubravko Blaće trenutačno radi na poziciji Alalytics and CRO Team Lead u Infobitu, a iza sebe ima bogato iskustvo na području digitalnog marketinga, a prije Infobita radio je u Tele 2, Konzumu, eVision i Degordianu.

Nakon toga uslijedilo je predavanje Mateja Jambrovića, CEO digitalne agencije Kala Presence pod nazivom „Zašto je SEO optimizacija važna?“

Na tom predavanju Jambrović je govorio o tome što je SEO, koje vrste SEO-a postoje te koji su elementi ključni za uspješnu SEO optimizaciju. Osim toga, studenti su saznali i kako funkcioniraju tražilice te koja je uloga algoritama tražilica.

Matej Jambrović je ekonomist i stručnjak za digitalni marketing te CEO digitalne agencije Kala Presence. Kroz više od 10 godina iskustva u marketinškoj industriji te rad na najkompetitivnijem tržištu na svijetu – tržištu SAD-a – usavršio je svoja znanja te ih sada uspješno primjenjuje u Hrvatskoj. Smatra da su neprestano učenje te razmjena znanja i iskustava ključ uspjeha pa svojim savjetima, saznanjima i provjerenim metodama rado doprinosi razvitku digitalnog marketinga u Hrvatskoj.

Oba predavanja izazvala su veliko zanimanje studenata koji su postavili brojna pitanja predavačima.

Galerija