KOLORIMETRIJA U MULTIMEDIJSKIM KOMUNIKACIJAMA

Autori: Marin Milković, Igor Zjakić, Damir Vusić
Cijena: 120,00 kn
ISBN: 978-953-95000-8-3
Broj stranica: 115
Format: 220×260

Potreba za opisivanjem i modeliranjem izgleda boje dovela je do razvoja znanstvene discipline koju nazivamo kolorimetrija. Fundamentalni cilj kolorimetrije je izgradnja objektivnog psihofizikalnog modela ljudskog doživljaja boja koji će omogućiti istovjetnu percepciju boje neovisno o mediju komuniciranja, te neovisno o svim ostalim faktorima koji utječu na percepciju boja.
Udžbenik „Kolorimetrija u multimedijskim komunikacijama“ napisan je za potrebe studenata Veleučilišta u Varaždinu koji pohađaju kolegij „Kolorimetrija i multimedija“ na studiju Multimedija, oblikovanje i primjena. Autori su građu djela strukturirali kroz poglavlja koja se bave: pojmom boje, miješanjem boja, opisivanjem izgleda boje, te klasifikacijom modela boja.