Vizualni identitet Sjever media & design festa
Za prvo izdanje Sjever media & design fest, održanog 24. i 25. travnja na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, vizualni identitet osmislila je Lara Bekić, studentica treće godine prijediplomskog studija Medijskog dizajna. Inspiraciju je pronašla u motivu poštanske markice – univerzalnom simbolu komunikacije, putovanja i odašiljanja poruka iz udaljenih krajeva. Kroz ovu vizualnu metaforu festival se pozicionira kao platforma koja povezuje različite kreativne perspektive i omogućuje širenje autentičnih ideja.
Modularan sustav omogućava godišnje nadogradnje vizualnog identiteta, zadržavajući koherentnost kroz dosljedno korištenje ključnih elemenata poput motiva markice, pečata te karakteristične tipografije Sveučilišta Sjever.
Sloganima "Sadržaj s pečatom" i "Slavimo kreativnost", dodatno se naglašava usmjerenost festivala na sadržaj koji nosi pečat autentičnosti, originalnosti i profesionalne izvrsnosti.
Vizualni identitet implementiran je kroz široki raspon formata, demonstrirajući prilagodljivost i snagu dosljedne grafičke komunikacije – od tiskanih plakata i signalistike velikog formata, do animiranih sadržaja za društvene mreže. Kroz sve kanale komunikacije, dizajn dosljedno prenosi glavne vrijednosti festivala: otvorenost, kreativnost i profesionalnu izvrsnost u području medija i dizajna.
Posebna zahvala upućena je profesoru Luki Borčiću za mentorstvo u razvoju koncepta i realizacije, kao i studentu Goranu Rudničkom za podršku u produkciji animacija.