Još jedan uspjeh studenata Medijskog dizajna

U nedjelju, 24. ožujka u Zagrebu se održala dodjela nagrada za najbolji studentski rad ovogodišnjeg DA! Festivala. Među 260 studentskih radova u kategorijama arhitekture, urbanizma, vizualnih komunikacija, industrijskog dizajna, fotografije i filma, modnog dizajna i likovne umjetnosti našlo se i mnogo radova naših studenata s Odsjeka za medijski dizajn.

U kategoriji vizualnih komunikacija drugu nagradu odnijela je naša studentica treće prijediplomske godine Nadja Orkić sa svojim radom “Dizajn vizualnog identiteta Arheološkog Muzeja u Zagrebu” pod mentorstvom profesora Igora Kuduza na kolegiju Grafičko uređivanje. Stručni žiri u kategoriji Vizualnih komunikacija sastojao se od istaknutih stručnjaka iz polja grafičkog dizajna; Lane Grahek, Svena Sorića i Vanje Cuculića. 

Ovim putem čestitamo svim nagrađenim studentima i njihovim mentorima! 

DA! festival je projekt koji organiziraju studenti za studente s ciljem prezentiranja vještina studenata kroz radove i njihove afirmacije u javnosti, stvaranja međusobnih poznanstava, stjecanja novih znanja i sposobnosti u interdisciplinarnom okruženju te uvida u aktualne teme iz relevantnih područja. Ovaj višednevni festival umjetničko-znanstveno-tehničkih struka organiziran je u obliku studentske izložbe, radionica, predavanja i zabavnog programa.

Svi radovi s ovogodišnjeg festivala mogu se pogledati na virtualnoj izložbi putem ovog linka:
https://da-festival.hr/izlozba/

Više o nagrađenom radu naše studentice pročitajte u nastavku.

Glavna misao vodilja u izradi identiteta bila je na atraktivan način približiti mladima sadržaj i potencijal arheološkog muzeja koji, osim što oblikuje naše razumijevanje prošlosti, identiteta i kulture, postavlja i temelje za budućnost. Iz tog razloga, glavni elementi identiteta jesu šareni fragmenti nepoznatih objekata koji pozivaju gledatelja na istraživanje (simulacija arheološkog iskopavanja). Sami oblici fragmenata proizašli su iz logotipa koji se, ovisno o (ne)postojanju fragmenata na promotivnim materijalima, transformira iz punog u popucali krug. Ovisno o događanju, logotip može funkcionirati u različitim sustavima boja.