Studenti Odjela za ekonomiju doznali tajne uspješnog poslovanja Infobipa

Studenti na Odjelu za ekonomiju, ali i svi zainteresirani za temu, imali su priliku saznati više o digitalnom marketingu na gostujućem predavanju u Sveučilišnom centru Varaždin. Za kraj zimskog semestra gošća je bila Dea Pečnik, senior social media specijalist Infobipa, uspješne tvrtke iz Vodnjana.

Studente diplomskog studija upoznala je s poslovanjem Infobipa, prvog hrvatskog „jednoroga“, privatne kompanije s valuacijom od milijardu dolara koja nije prisutna na burzi, a između ostalog ima više od 70 ureda na šest kontinenata, više od 3400 zaposlenika diljem svijeta, 10 000 aktivnih globalnih klijenata  i 37 milijardi mjesečnih transakcija. Predstavila je i kako tvrtka posluje na društvenim mrežama, koje alate koriste, a u razgovoru sa studentima pojasnila je i neke od zanimljivosti u poslovanju s kojima se svakodnevno susreću u Infobipu, a na Sveučilištu Sjever dijelom se podučavaju i u okviru kolegija „Strategija digitalnog marketinga“. Iskusna stručnjakinja za društvene mreže koja vodi globalni tim u tvrtki iz Vodnjana pojasnila je i princip 360 kojim se vodi, a kojim se dokazuje kako sinergija društvenih medija u ekosustavu digitalnog marketinga daje i najbolje rezultate.

Nakon zanimljivog predavanja i diskusije pozvala je studente da prate stranicu karijera Infobipa i društvene mreže na kojima se objavljuju otvorene pozicije za praksu i studentske poslove i tako prošire svoje znanje stečeno na kolegijima.

Galerija
  • Kategorija: pe