Kampanja Terrapija - Liječimo Zemlju edukacijom finalist je nagrade “BALCANNES 2024” na ovogodišnjim Danima komunikacija

Terrapija - kampanja temeljena na prvom hrvatskom klimatskom rječniku nastala u suradnji Odsjeka za medijski dizajn Sveučilišta Sjever, digitalne agencije 404 i nevladine udruge Terra Hub Croatia ponovno nam donosi odlične vijesti. Kampanja u kojoj je 45 studenata dizajniralo 45 plakata s pojmovima klimatskog rječnika, pretvarajući ih u zanimljiva vizualna rješenja proglašena je finalistom na BalCannesu, regionalnom natjecanju u kreativnosti koje slavi najbolje i najoriginalnije projekte, agencije i oglašivače u regiji. 

Ovo je veliko priznanje kako za studente i njihov izniman rad tako i njihove mentore i sve uključene u ovaj vrijedan projekt koji je nastao upravo kako bi dao odgovore na klimatske promjene koje su gorući problem, a kojeg većina ima tendenciju ignorirati. Točnije, samo 2 % Hrvata prepoznaje njegovu težinu prema rezultatima istraživanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu. Unatoč uvjerljivim dokazima ljudskog utjecaja, mnogi klimatske promjene još uvijek pripisuju prirodnim procesima. Na temelju tog poražavajućeg podatka zaključili smo da Zemlji treba terapija i liječenje od posljedica ljudskog djelovanja, a građane je potrebno hitno educirati o utjecaju klimatskih promjena na društveno-političko i ekonomsko stanje, način života, zdravlje te napredak i razvoj društva.

U samo šest mjeseci Terrapija je ostvarila preko 300 objava na društvenim mrežama i preko 300 medijskih objava. Kako bismo dosegli što veći broj građana, radove studenata smo izložili i na izložbama diljem Hrvatske: u Muzeju grada Koprivnice, na Špancirfestu u Varaždinu, GreenCajt festivalu u Zagrebu, na Zagrebačkom tjednu dizajna i u galeriji Hrvatskog sabora. 

Naše izložbe privukle su 330.000 posjetitelja dok je 400.000 ljudi pročitalo naše vanjske digitalne plakate u 10 dana na četrdesetak lokacija u Zagrebu. Web stranicu je posjetilo oko 4.000 ljudi s prosječnim zadržavanjem od 1,5 minute, a plakati su preuzeti više od stotinu puta. Digitalnom kampanjom smo ukupno ostvarili oko 11 milijuna impresija.

Plakati koji donose detaljan uvid u svaki pojam su dostupni na mikrostranici naše kampanje www.terrapija.terrahub.eu.

Ovaj uspjeh na BalCannes natjecanju, a koje se odvija u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, još je jedno priznanje da je progovaranje kroz kreativnost o gorućim problemima današnjice potrebno našem društvu. Na BalCannes natjecanju najbolji projekt osvaja Grand Prix, a nagrađuje se i Najbolja agencija i Najbolji oglašivač u regiji!

www.danikomunikacija.com

Čestitamo još jednom, ponajviše studentima na njihovim kreativnim rješenjima i vidimo se u Rovinju!

Zajedno liječimo loše navike!


Donator: Europska klimatska fondacija/European Climate Foundation

Organizator: Terra Hub Croatia, Sveučilište Sjeve, digitalna agencija 404