Dea Pečnik iz Infobipa gošća kolegija Strategija digitalnog marketinga

Pred kraj zimskog semestra, u utorak, 30. siječnja 2024. u 18 sati gošća diplomskog studija Poslovne ekonomije bit će Dea Pečnik, senior social media specialist iz Infobipa, iskusna stručnjakinja za društvene medije koja vodi globalni tim za društvene mreže u Infobipu.

Dea Pečnik ima agencijsko iskustvo i iskustvo s vodećim brendovima kao što su Coca-Cola, Croatia Osiguranje, Mac Cosmetics, Huawei i mnogi drugi, s naglaskom na plaćenim društvenim mrežama. Njezin pristup 360 znači da uzima u obzir mjesto društvenih medija u ekosustavu digitalnog marketinga, čvrsto stojeći pri tvrdnji da sinergija daje najbolje rezultate.

Ovo zanimljivo predavanje bit će održano u sklopu kolegija Strategija digitalnog marketinga u dvorani UNIN 1-26 u Sveučilišnom centru Varaždin. Infobip je, podsjećamo, krenuo kao mala start up kompanija iz Vodnjana u Istri, a danas zapošljava više od 3 200 ljudi i posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Izravno je povezan s više od 700 telekom operatera diljem svijeta, a surađuje s globalno poznatim brendovima, pa će i ovo predavanje za studente i zainteresiranu javnost zasigurno biti poučno i inspirativno.