Studenti Odsjeka za glazbu i medije sudjelovali na konferenciji 21. dani Mate Demarina u Petrinji
Odsjek u Petrinji Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ove je godine bio domaćin međunarodne znanstveno-stručne konferencije 21. dani Mate Demarina.
Na poziv doc. dr. sc. Jelene Blašković Galeković na konferenciji su aktivno sudjelovali studenti Odsjeka za glazbu i medije Sveučilišta Sjever. U obnovljenoj dvorani Pučkog otvorenog učilišta u Petrinji (Hrvatski dom) u sklopu manifestacije održan je koncert pod nazivom "Pjesma o pjesmi" na kojem su kreativni potencijal udružili Tamburaški kvintet Odsjeka za glazbu i medije i zbor studentica i studenata Učiteljskog fakulteta - Odsjeka u Petrinji Magistri Petrinienses pod dirigentskim vodstvom Tihomira Prše.
Kao solist na klaviru petrinjskoj se publici predstavio i student treće godine prijediplomskog studija Glazbe i medija u Varaždinu, Patrik Žigrović. Zrelom i vrlo nadahnutom izvedbom Fuge za orgulje u a-molu Johanna Sebastiana Bacha u zahtjevnoj transkripciji Franza Liszta za klavir, pokazao je visoku razinu razumijevanja složene polifone strukture i umijeća oblikovanja lijepog klavirskog zvuka. Patrik Žigrović završio je srednju glazbenu školu kao harmonikaš, a klavir uči na studiju Glazbe i medija pod mentorstvom doc. mr. art. Ivana Batoša.
Osim suradnje sa zborom u skladbama V. Tomerlina i B. Potočnika, realizirane na najvišoj profesionalnoj razini, Tamburaški kvintet Odsjeka za glazbu i medije u sastavu Josip Beketić, Dominik Gabud, Marko Majić, Jakov Harča i Dominik Stanić, predstavio se i samostalnim točkama. Temperamentne izvedbe skladbi Vladimira J. Hafnera, Josipa Andrića, a posebno Fantazije Petera Kosovca oduševile su petrinjsku publiku koja ih je nagradila gromoglasnim pljeskom. Kvintet djeluje pod mentorstvom nasl. predavača Miodraga Paravinje.
Premda studij Glazbe i medija pripada interdisciplinarnom području znanosti i umjetnosti, zamjetna je visoka razina umjetničkih dostignuća varaždinskih studenata. Individualni pristup i rad u malim grupama omogućavaju prepoznavanje pojedinačnih afiniteta i sposobnosti i potiču njihov razvoj na onim područjima glazbenog izražavanja za koja svatko od njih iskaže odgovarajući interes. Ovakav pristup ne samo da omogućuje studentima da ostvare svoj puni kreativni potencijal, već može predstavljati smjer kojim bi se glazbeno obrazovanje trebalo razvijati u budućnosti.