Tajne uspješnog brendiranja: Lekcije iz Podravkine kuhinje

U četvrtak, 16. siječnja 2025. godine, u okviru kolegija Upravljanje markom na Odsjeku za medijski dizajn, održan je zanimljiv događaj pod nazivom "Osobni brending - od startupa do pozicije na tržištu". Ovaj događaj pružio je studentima Medijskog dizajna, Poslovanja i menadžmenta, kao i svim drugim zainteresiranima, jedinstvenu priliku za stjecanje novih znanja o brendiranju, pozicioniranju na tržištu i vještinama komuniciranja.

Nositelj kolegija, doc. dr. sc. Saša Petar, studentima je približio temu na zanimljiv i pristupačan način te naglasio glavne značajke kvalitetnog i uspješnog brendiranja. Dodatnu dimenziju događaju dao je marketinški stručnjak koprivničke Podravke dr. sc. Zvonimir Pavlek, čije je predavanje bilo iznimno inspirativno. Pavlek, danas profesor u mirovini ali još uvijek konzultant za marketing i prodaju, poznat je po tome što je utemeljio funkciju marketinga u Hrvatskoj te prvi uveo modernije pristupe organizaciji prodaje, unapređenju prodaje, kao i product i brand managementu.

Posebna je pozornost posvećena predstavljanju najnovije knjige profesora Pavleka pod nazivom "Vještine uspješnog komuniciranja". Knjiga, izdana krajem prošle godine, istražuje sve oblike komuniciranja u prodaji, uključujući komunikaciju putem medija, društvenih mreža, direktnu komunikaciju na prezentacijama te komunikaciju e-mailom i telefonom. Profesor Pavlek je naglasio važnost prenošenja emocija u brendiranju proizvoda, što je ključni faktor za uspjeh na tržištu.

Nakon predavanja profesora Pavleka, održana je panel rasprava pod nazivom “Osobni brending – od startupa do pozicije na tržištu”. Na panelu su, uz profesora Pavleka, sudjelovali doc. dr. sc. Tajana Marušić, doc. dr. sc. Ana Mulović-Trgovac i voditelj panela, doc. dr. sc. Saša Petar. Panelisti su podijelili svoja iskustva i savjete s prisutnim studentima, naglašavajući važnost razvoja proizvoda, inovativnosti i marketinških strategija, kao i hrabrosti potrebne za ulazak u svijet poduzetništva.

Student diplomskog studija Logistike i mobilnosti, Ivan Grgačić, s kolegama studentima je podijelio svoj put od prvih koraka u poduzetništvu do postizanja prepoznatljivosti na tržištu. Njegova priča poslužila je kao inspiracija i poticaj studentima da se odvaže na vlastite poduzetničke pothvate.

Događaj "Osobni brending - od startupa do pozicije na tržištu" pokazao se kao izuzetno uspješan, pruživši studentima dragocjena znanja i motivaciju za daljnji razvoj u području brendiranja, marketinga i poduzetništva, a u cijeli događaj bio je uključen i pročelnik Odjela za umjetničke studije izv. prof. art. dr. sc. Mario Periša.