O marketingu neprofitnih organizacija govorio student Sveučilišta Sjever Matej Stoprd

U okviru ekonomskih kolegija dr. sc. Ana Mulović Trgovac 16. siječnja 2024. organizirala je gostujuće predavanje na temu Marketing neprofitnih organizacija. Gost predavač bio je student Sveučilišta Sjever Matej Stoprd koji je ovim predavanjem najavio i knjigu Marketinška komunikacija neprofitnih organizacija.

Matej Stoprd na Sveučilištu Sjever stekao je zvanje prvostupnika ekonomije, te studira na diplomskom studiju Održive mobilnosti i logističkog menadžmenta.

“Ovim predavanjem želim povezati temu svog završnog rada Marketing neprofitnih organizacija s knjigom koja je u stvaranju, a koja se bavi s nešto užim područjem -marketinškim komunikacijama neprofitnih organizacija. Pokušavam ovu temu približiti kroz moj rad u neprofitnoj udruzi, gdje sam aktivan već 19 godina”, ističe Stoprd koji trenutno polazi osposobljavanje za časnika u vatrogastvu, a zaposlen je u Ministarstvu unutarnjih poslova.

“Tijekom rada na knjizi puno sam se posvetio povijesti neprofitnih organizacija kao i izazovima s kojima se neprofitne organizacije susreću u svom radu. Nadam se da ću studentima uspješno približiti ovu temu ali i zainteresirati ih za uključivanje u neku vrstu volonterskog rada, jer sve je manje onih koji svoje vrijeme odvoje za pomoć drugima”, naglašava Matej Stoprd, a ujedno s dr. sc. Anom Mulović Trgovac poziva student, kao  i sve ostale da ulože sebe i svoje vrijeme u neprofitni rad te tako ojačaju naše društvo u postizanju željenih, često i teško dostižnih ciljeva pojedinca, ali ne i organizacije.

Galerija