Studenti iz prve ruke slušali o promociji u sportu na primjeru RK Podravka

Romana Mihalec, voditeljica marketinških komunikacija i odnosa s medijima u Rukometnom klubu Podravka 3. studenoga je na Sveučilištu Sjever održala gostujuće predavanje za studente 2. i 3. godine prijediplomskog studija Poslovanje i menadžment.

Predavanje je održano u sklopu marketinških kolegija Uvod u marketing i Promocija.  

Kroz predavanje na temu Promocija u sportu na primjeru RK Podravka gošća predavačica je studente upoznala s elementima promocije, od stvaranja identiteta i brendiranja, kvalitetnog marketinga i oglašavanja do pojavljivanja na društvenim mrežama i uspješnih odnosa s javnostima.

„Promocija je ključ uspješnog sportskog događaja, a uspjeh je zagarantiran uz dobro brendiranje, kontinuiran marketing, prisutnost na društvenim mrežama i kvalitetne odnose s javnostima“, zaključila je Mihalec.

Galerija