Gostujuće predavanje tvrtke Vvrhovski d.o.o. na temu "Marketinške strategije malih i srednjih poduzeća"

U petak, 5. travnja 2019. u dvorani A109 Sveučilišnog centra Koprivnica, s počektkom u 16:30 gostujuće predavanje održat će čelnici tvrtke Vvrhovski d.o.o. Tema predavanja je"Marketinške strategije malih i srednjih poduzeća iliti kako mali projekt može postati velik". Valent i Ivan Vrhovski će na primjeru projekata na kojima svakodnevno rade prezentirati strategije koje su uspješno implementirali, ali i one koje su možda dobro zamišljene, ali trenutno nisu ostvarile značajni rezultat.

Tvrtka VVrhovski d.o.o. osnovana je u Koprivnici 2011. godine, a bavi se prodajnim i marketinškim savjetovanjem. Na temelju znanja o industriji klijenata, tržišnih okolnosti i faze u kojima se nalazi njihovi klijenti, tvrtka postavlja marketinške strategije, koje zajedno s timom klijenata i provodi. Zadnjih godina najviše vremena posvetili su razvoju poslovanja tvrtki Robin trgovina, Dergez trgovina, Silver for you te Charm Silver srebrnarnica.

Prije nego što je osnovao poduzeće VVrhovski d.o.o., Valent Vrhovski sudjelovao je u stvaranju brendova Kaj, Pan, Studena(c) i NK Slaven Belupo. Iz bogatog iskustva zna kako je bez dobro zamišljene i provedene marketinške strategije nemoguće opstati na tržištu i pobijediti konkurenciju (više na: http://www.vrhovski.com/tim/valent-vrhovski/).

Uz pomoć mladog tima, Ivan Vrhovski kroz niz svakodnevnih operativnih zadataka nastoji povećati vidljivost i upamćenost ključnih poruka brendova za koje radi, kako bi klijenti VVrhovski d.o.o. ostvarili prodajne ciljeve. Najviše voli digitalne komunikacijske kanale i alate
(više na: http://www.vrhovski.com/tim/ivan-vrhovski/).