MODELI ODNOSA S JAVNOSTIMA

Autorica: Majda Tafra-Vlahović
ISBN 978-953-7809-30-0
Broj stranica: 147
Format: 165 x 245 mm

„Udžbenik je namijenjen studentima odnosa s javnostima, posebice onima koji slušaju i polažu predmet pod istim nazivom, kako bi na jednom mjestu imali priliku upoznati se s većinom manje-više uobičajenih i tipičnih modela organizacijskog komuniciranja koje će im postati svakodnevni posao. (…) Odnosi s javnostima kao profesija nisu margina organizacijskog djelovanja u društvenom životu, nego su organizacijsko djelovanje, prožimaju ga kao vitalno vezivno tkivo. Kako svijet postaje sve više digitaliziran, globaliziran i umrežen, komuniciranje postaje sve važnije. Gotovo da je već nastupio trenutak kada komuniciranje postaje najvažnije i stoga je pred profesionalnim menadžerima komuniciranja zadatak cjeloživotnog učenja u čemu im ova knjiga, nadam se, također može poslužiti.“ (Iz autoričina Predgovora)