Kreativni direktor agencije 404 Boris Vukić održao gostujuće predavanje o medijskoj analitici i AI-u
U sklopu nastave iz kolegija Medijska analitika i alati umjetne inteligencije na diplomskom studiju Odnosi s javnostima u Sveučilišnom centru Varaždin gostovao je Boris Vukić, kreativni direktor iz PR agencije 404 – jedne od najznačajnijih agencija u regiji.
U okviru predavanja studenti su imali priliku čuti konkretne primjere primjene umjetne inteligencije u suvremenom PR-u, ali i dublje razumjeti ulogu medijske analitike u oblikovanju komunikacijskih strategija.
Medijska analitika danas predstavlja ključni alat za stručnjake u odnosima s javnošću jer omogućuje praćenje, mjerenje i interpretaciju medijskog sadržaja – od tradicionalnih medija do društvenih mreža. Kroz napredne AI alate, moguće je analizirati ton objava, prepoznati ključne narative, identificirati opinion makere i predvidjeti krizne situacije. Time komunikacijski stručnjaci donose informirane odluke, prilagođavaju poruke ciljnim javnostima i preciznije evaluiraju učinke kampanja.
Predavanje je bilo iznimno inspirativno jer je povezalo teorijska znanja s aktualnim praksama i tehnologijama koje oblikuju budućnost struke.
Hvala Borisu Vukiću i agenciji 404 što su našim studentima ujedno otvorili vrata stručnoj praksi koja se prema programu studija održava u IV. semestru.