Obavijest studentima o održavanju nastave na daljinu

Poštovane studentice i studenti Odjela za logistiku i održivu mobilnost,

Temeljem odluke Vlade RH, zbog trenutačne epidemiološke situaciju uzrokovane širenjem bolesti COVID-19, Sveučilište Sjever prešlo je na online izvođenje nastave (od subote 14.3.2020.), a za sada u minimalnom trajanju od dva tjedna.

Kako bi se zadržao kontinuitet izvođenja nastave, svi nastavnici koji izvode nastavu na studijskim programima preddiplomskih i diplomskog studija na Odjelu svoja će predavanja, seminare i vježbe za sada održavati putem sustava Merlin, te ukoliko će biti potrebe i drugim raspoloživim LMS platformama za učenje na daljinu (Moodle, Claroline) kao i Google Apps za Sveučilište Sjever (Gmail, Meet, Hangouts, Gdisk i sl.).

Kako bi se osigurala dvosmjerna komunikacija između studenata i nastavnika, kao i kvalitetno korištenje svih mogućnosti online nastave obavezno je da se svi studenti koriste mailove s domenom unin.hr. Iz tog razloga molim sve studente da aktiviraju mail adrese koje su im pridružene od strane Sveučilišta.

Sve informacije o načinu izvođenja nastave na pojedinim kolegijima i vašim obvezama dobit ćete od predmetnih nastavnika, a sve ostale informacije vezane uz organizaciju provođenja nastave molim vas pratite kroz obavijesti na stranici Odjela.

Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća ili pitanja slobodno kontaktirajte mene, pročelnike odsjeka (doc. dr. sc Marko Stojić za preddiplomski studij u SC Varaždin, doc. dr. sc. Predrag Brlek za preddiplomski studij u SC Koprivnica, Ivan Cvitković za diplomski studij) ili nositelje kolegija. Sve mail adrese možete naći na stranicama sveučilišta.

Želim svima nama da ostanemo zdravi i da uspješno odradimo ovaj semestar.

Vaš,

Izv.prof. dr. sc. Krešimir Buntak

Pročelnik odjela za logistiku i održivu mobilnost

Prilozi