STILSKE OSOBITOSTI MEDIJSKOGA JEZIKA Medijski govor, pismo i vizualni jezik

Autorica: Gordana Tkalec
Cijena: 140,00 kuna
ISBN: 978-953-7986-04-9
Broj stranica: 151
Format: 160 x 235 mm

Cilj knjige je analizom sadržaja prikazati osobitosti pisma i govora u medijima, ali i pisanoga govora i govorenog pisma kao specifičnoga plana realizacije jezika u medijima, razine i razloge medijske pojavnosti dijalekta, žargona i odstupanja od norme, analizirati politički govor kroz medijski i politički diskurs, kao i jezik i stil sportskog novinarstva kao izrazit primjer odstupanja od norme. Osobita pozornost usmjerena je i na etičku uporabu jezika u medijima, kao i na ulogu novinara u suvremenom društvu kroz kontekstni utjecaj na medijski tekst i na transformaciju toga teksta u internetskom okruženju. Knjiga se bavi i elektroničkim medijima i različitim aspektima interneta kao medija u publicističkom, ali i (dijelom) u kulturno-umjetničkom diskursu.